مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:352020-07-25فرهنگي

تولید بازی «آهو و پرنده ها» در کانون پرورش فکری


پازل کارتی «آهو و پرنده ها» با اقتباس از آثار نیما یوشیج، طراحی و در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آماده تولید شده است.

- پازل کارتی آهو و پرنده ها با اقتباس از آثار نیما یوشیج، طراحی و در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آماده تولید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بازی رومیزی و کارتی برگرفته از آثار فاخر ادبیات کهن فارسی و ادبیات معاصر از مجموعه میز بازی ایرانی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

پازل کارتی آهو و پرنده ها یکی از بازی های این مجموعه است که با اقتباس از آثار نیما یوشیج و بر اساس داستانی با همین نام از سوی شادی عظیمی برای کودکان بالای هفت سال طراحی شده است.

به گفته عظیمی، ایده طراحی بازی های رومیزی با الهام از ادبیات فارسی در اداره کل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون بعد از چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی کلید خورد و از آنجا که پروژه با حمایت مدیرعامل کانون پرورش فکری مواجه شد، طرح آن تدوین شد.

در یک سال گذشته چندین تیم تحقیقاتی متشکل از طراحان اسباب بازی نشست هایی منظم در مورد متون ادبیات ایران برگزار کردند که از بین آن ها 10 داستان انتخاب و این داستان ها پایه ای برای طراحی بازی های رومیزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بازی «آهو و پرنده ها» در کانون پرورش فکری

تولید بازی «آهو و پرنده ها» در کانون پرورش فکری