مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 11:152020-07-25حوادث

ماجرای سلفی مرگبار دختر جوان در چالوس


متاسفانه دختر جوانی بر اثر سهل انگاری به رودخانه پرت می شود و دو آقایی که همراه وی بودند برای نجاتش تلاش می کنند که فایده ای نداشت و آن ها هم دچار آسیب می شوند که با کمک نیرو های هلال احمر نجات پیدا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا،رییس جمعیت هلال احمر چالوس از کشف جسد دختر جوان مسافر از رودخانه چالوس خبر داد و گفت: این حادثه عصر دیروز جمعه رخ داده است.

امیرحسین عسگرزاده، با بیان اینکه بعداز ظهر دیروز حوالی ساعت 16 خبر به آب افتادن یک دختر جوان در 10 کیلومتری جاده چالوس در نزدیکی شرکت دی به نیرو‌های هلال احمر این شهرستان ارسال شد، بلافصله نیرو‌های هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این دختر جوان با خانواده از تهران به این منطقه آمده بودند و ظاهرا برای گرفتن عکس سلفی به روی پل رودخانه رفته بود، تصریح کرد: متاسفانه دختر جوان بر اثر سهل انگاری به رودخانه پرت می‌شود و دو آقایی که همراه وی بودند برای نجاتش تلاش می‌کنند که فایده‌ای نداشت و آن‌ها هم دچار آسیب می‌شوند که با کمک نیرو‌های هلال احمر نجات پیدا می‌کنند.

رییس جمعیت هلال احمر چالوس، تصریح کرد: جسد این خانم چندکیلومتر پایین‌تر توسط نیرو‌های مردمی و با حضور هلال احمر در نزدیکی پارک فین از آب بیرون آورده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سلفی مرگبار دختر جوان در چالوس

ماجرای سلفی مرگبار دختر جوان در چالوس