مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 11:552020-07-25سياسي

برخی از معین های اقتصادی از مسیر اصلی خود منحرف شده اند


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: رخی از معین های اقتصادی به هر دلیلی مقداری از مسیر اصلی خود منحرف شده اند که از آنها گزارش عملکرد می خواهیم.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: رخی از معین های اقتصادی به هر دلیلی مقداری از مسیر اصلی خود منحرف شده اند که از آنها گزارش عملکرد می خواهیم.

محمدرضا پور ابراهیمی عصر امروز چهارم مردادماه در نشست مشترک مجمع نمایندگان با استاندار کرمان گفت: ماه های پایانی دولت را پشت سر می گذاریم و از نیمه دوم سال، کشور عملا وارد حال و هوا و فضای انتخاباتی می شود.

وی با اشاره به پروژه های اولویت دار استان عنوان کرد: از استانداری میخواهیم در هر شهرستات سه پروژه مهم را مشخص و به ما اعلام کند تا در این 8 ماه باقیمانده که دولت بودجه خود را می بندد، بتوانیم بودجه لازم را برای این پروژه ها در هر شهرستان اختصاص دهیم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت معین های اقتصادی در استان کرمان عنوان کرد: احساس میکنیم جلسه مشترکی با معین های اقتصادی نیاز داریم.

برخی از این معینها رسما اعلام کرده اند که ما دیگر در آن منطقه کاری انجام نمی دهیم که باید با آنها برخورد شود زیرا در این شرایط اقتصادی فقط کار و کار باید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از معین های اقتصادی از مسیر اصلی خود منحرف شده اند

برخی از معین های اقتصادی از مسیر اصلی خود منحرف شده اند