مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 13:152020-07-25حوادث

6 نفر در استان همدان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان از فوت 6 نفر بر اثر غرق شدگی در استان همدان طی 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب معصومی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با غرق شدن و فوت نفر ششم در منطقه آرتیمان شهرستان تویسرکان طی هفته گذشته، لزوم توجه بیشتر به خود مراقبتی و توصیه های ایمنی احساس می شود، افزود: امسال به دلیل افزایش بارش ها، محیط های آبی گسترش بیشتری داشته و دسترسی افراد به این فضاها از جمله برکه ها، رودخانه ها، دریاچه ها و سدها بیشتر شده و به همین نسبت تعدادی از افراد در این محیط ها غرق شده اند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: نصب علائم هشدار دهنده در حواشی سدها، رودخانه ها و دیگر محیط های آبی ضروری است اگرچه شنا کردن در استخر به دلیل عمق منظم و فضای ثابت با شنا در دریاچه و رودخانه متفاوت است و حتی برای افرادی که به شنا کردن آشنا هستند هم خالی از خطر نیست.

وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی مخاطرات شنا کردن در مناطق حفاظت نشده توسط هیئت های ورزشی و آموزش کمک های اولیه به غریق نجات ها و مربیان از جمله اقداماتی است که در کاهش اینگونه حوادث باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 نفر در استان همدان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند

6 نفر در استان همدان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند