مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 15:202020-07-25سياسي

پیاده سازی مباحث تئوریک آکادمیک از سوی جهاد دانشگاهی


یک مدرس دانشگاه با بیان این که جهاد دانشگاهی توانسته است با انجام کارهای بی نظیر خود را به اثبات برساند، گفت: این نهاد در پیاده سازی مباحث تئوریک آکادمیک موفق بوده است.

- ایسنا/لرستان یک مدرس دانشگاه با بیان این که جهاد دانشگاهی توانسته است با انجام کارهای بی نظیر خود را به اثبات برساند، گفت: این نهاد در پیاده سازی مباحث تئوریک آکادمیک موفق بوده است.

امیر علی حیدر امیری امروز چهارم مردادماه در جمع خبرنگاران، با گرامی داشت شانزدهم مرداد سالروز تأسیس جهاددانشگاهی با اشاره به سابقه علمی، فرهنگی و عملیاتی جهاد دانشگاهی، این نهاد را یکی از نهادهای مبارک انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در عرصه علم و عمل ورود کرد و توانست توان علمی خود را به اثبات برساند.

وی با با ذکر این مطلب که جهاددانشگاهی پیاده سازی مباحث تئوریک آکادمیک را در دستور کار خود قرار داد و در انجام آن موفق بود، به انجام کارهای بی نظیر جهاد دانشگاهی گریزی زد و تصریح کرد: ایجاد پژوهشگاه درمان ناباروری رویان و ورود به مباحث نانوتکنولوژی از کارهای بی نظیر شاخص و ارزشمند جهاد دانشگاهی است.

امیری دیگر عرصه فعالیت جهاد دانشگاهی را برگزاری آموزش های کوتاه مدت برای کارشناسان، کارمندان، اصناف و اقشار جامعه دانست و افزود: جهاددانشگاهی با برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده سازی مباحث تئوریک آکادمیک از سوی جهاد دانشگاهی

پیاده سازی مباحث تئوریک آکادمیک از سوی جهاد دانشگاهی