مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 03:352020-07-26اقتصادي

شرکت های تعاونی اکثر دستگاه ها اقدام به ساخت ویلا در زمین های کشاورزی کرده اند


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: کم تر دستگاهی وجود دارد که شرکت های تعاونی آن ها اراضی کشاورزی را نخرند، قطعه بندی نکنند و ویلا نسازند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: کم تر دستگاهی وجود دارد که شرکت های تعاونی آن ها اراضی کشاورزی را نخرند، قطعه بندی نکنند و ویلا نسازند.

محمدرضا اورانی در برنامه لایو اینستاگرامی با موضوع برخورد با زمین خواران کلان، تغییر کاربری اطراف کمربند جنوبی مشهد و رسیدگی به مطالبات زعفران کاران، اظهار کرد: در خصوص طرح کمربند جنوبی مشهد باید ابتدا بررسی کنیم که این طرح بر اساس چه مستندات قانونی شکل گرفته است.

وی افزود: طرحی در سال 84 مطرح می شود و مصوبات را می گیرد، حتی مصوبه شورای عالی ترافیک و شورای عالی شهرسازی را اخذ و شروع به اجرا می کند که من بر اساس پرس وجویی که کردم تاکنون حدود 200 هزار میلیارد تومان هزینه شده و اگر این عدد را به نرخ روز برآورد کنیم، چیزی بالغ بر 1000 میلیارد تومان است.

اورانی ادامه داد: به این پروژه باید از دو جایگاه نگاه کرد؛ اگر بگوییم که پروژه متوقف شود تکلیف هزینه های انجام شده چه می شود؟ این یک بحث است، اما اگر پروژه ادامه پیدا کند چگونه باید ایرادات را مدیریت و اصلاح کرد تا پروژه با کمترین آسیب اجرا شود؟ اگر ایراد ما در بارگذاری ها اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های تعاونی اکثر دستگاه ها اقدام به ساخت ویلا در زمین های کشاورزی کرده اند

شرکت های تعاونی اکثر دستگاه ها اقدام به ساخت ویلا در زمین های کشاورزی کرده اند