مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 04:402020-07-26سياسي

جهاد دانشگاهی سرمنشاء اکثر تحولات بزرگ علمی فاخر است


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: جهاد دانشگاهی سرمنشاء اکثر تحولات بزرگ علمی فاخر در کشور و استان است و این مهم را در بازدید های اخیر بالعینه مشاهده کرده ام.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: جهاد دانشگاهی سرمنشاء اکثر تحولات بزرگ علمی فاخر در کشور و استان است و این مهم را در بازدید های اخیر بالعینه مشاهده کرده ام.

دکتر علی اکبر گروسی با تبریک 16 مرداد سالروز جهاد دانشگاهی به فرمان امام خمینی (ره)، تشکیل این نهاد انقلابی را نقطه عطفی در شکوفایی علم جهادی در کشور عنوان کرد و افزود:جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با ورود تخصصی و تاثیرگذار به حوزه های مورد نیاز استان و حتی کشور توانسته کارنامه درخشانی در خدمت به جامعه و خلق اقدامات علمی فاخر داشته باشد.

وی اظهار کرد: در حوزه اقدامات پژوهشی و فناورانه در بحث تولید محصولات شیمایی پر مصرف وادراتی از سوی جهادگران استان و یا (رمزگشایی بیسیم پیشرفته غنیمتی و طراحی و ساخت رمز کننده) و دستیابی به فناوری های در مرز دانش در حوزه ی ژنتیک و سلول های بنیادین از جمله شبیه سازی و یا رویان گیاهی در استان و در حوزه ی اقدامات آموزشی و عالی ،تخصصی کوتاه مدت،عالی علمی کاربردی،آموزش کارکنان دولت،مجازی و از راه دور و بین المللی و در حوزه اقدامات فاخر فرهنگی و حقوق شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی سرمنشاء اکثر تحولات بزرگ علمی فاخر است

جهاد دانشگاهی سرمنشاء اکثر تحولات بزرگ علمی فاخر است