مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 06:252020-07-26دانش

آغاز ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور در فارس


رییس دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام کرد که ثبت نام در دوره های بدون آزمون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز پنجم مردادماه آغاز و تا دوم شهریورماه ادامه دارد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام کرد که ثبت نام در دوره های بدون آزمون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز پنجم مردادماه آغاز و تا دوم شهریورماه ادامه دارد.

محمدحسن صیف یکشنبه 5 مرداد در گفت وگو با خبرنگاران گفت: ثبت نام در دوره های بدون آزمون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز پنجم مردادماه آغاز و تا دوم شهریورماه ادامه دارد.

او با اعلام اینکه ثبت نام در دوره های بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور انجام می شود، اظهار کرد: در دفترچه انتخاب رشته داوطلبان، رشته محل ها و دوره های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مشخص شده است که داوطلبان می توانند این رشته ها را برای ورود به دانشگاه انتخاب کنند.

صیف افزود: داوطلبان برای ثبت نام در دوره های بدون آزمون برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه کنند.

رییس دانشگاه پیام نور فارس و دبیر منطقه هفت کشور ادامه داد: استان فارس با دارا بودن 42 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور از تاریخ اعلام شده، منحصراً به صورت اینتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور در فارس

آغاز ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور در فارس