مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 07:402020-07-26سياسي

عذرخواهی شهردار خشکبیجار بایت ریختن شن مقابل اداره برق


صدراله فرخی میکال شهردار خشکبیجار از توابع شهر رشت در استان گیلان با انتشار بیانیه ای نسبت به اتفاقات رخ داده در ماجرای اختلاف با اداره توزیع برق، عذرخواهی کرد.

بنا به گزارش‌های منتشره در شبکه های اجتماعی، در پی قطع برق شهرداری خشکبیجار به خاطر بدهی، عوامل شهرداری اقدام به ریختن مقادیری شن در ورودی اداره برق این شهر کردند و این اتفاق در فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت دیارمیرزا در متن بیانیه عذر خواهی شهردار خشکبیجار آمده است: با عنایت به اینکه در چند روز اخیر موضوعاتی در خصوص اختلاف بین شهرداری و اداره برق در فضای مجازی و بعضی از رسانه ها مطرح و منتشر شد که موجب تکدر خاطر دلسوزان نظام و انقلاب و شهروندان نجیب خشکبیجار گردید، لازم است ضمن عذرخواهی، سخنی از باب روشنگری با مردم عزیز داشته باشم.

در ابتدای امر، به منظور حفظ وحدت، آرامش عمومی و جلوگیری از سوء استفاده عناصر معاند و بدخواهان ملت ولایتمدار ایران و ضمن پذیرفتن اشتباه صورت گرفته، بدینوسیله از عموم مردم شریف و نجیب خشکبیجار بخاطر رخداد چنین اتفاقی که بازتاب نامناسبی در فضای مجازی و حقیقی داشته از صمیم قلب عذرخواهی نموده و پوزش می‌طلبم.

اینجانب در طول 34 ماه خادمی مردم شهیدپرور خشکبیجار در کسوت شهردار همواره با تمام توان و به دور از هرگونه حاشیه به دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی شهردار خشکبیجار بایت ریختن شن مقابل اداره برق

عذرخواهی شهردار خشکبیجار بایت ریختن شن مقابل اداره برق