مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-26سياسي

برای حفظ امنیت شهروندان با کسی شوخی نداریم


دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حفظ امنیت شهروندان در سطح استان با کسی شوخی نداریم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حفظ امنیت شهروندان در سطح استان با کسی شوخی نداریم.

سید علی ملک حسینی در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزود: همانطور که قول داده بودیم، پس از مرحله اول که برخورد با خودرو سواران و افراد ماجراجو در ساعت میانی و پایانی شب در سطح شهر بوده و طی این اقدامات که با حضور مقتدرانه پلیس راهور و نیروی تلاشگر انتظامی انجام شد، تعداد 145خودرو توقیف و پس از انتقال به پارکینگ، ضمن اعمال جرایم، برای برخی از مالکین آنها پرونده کیفری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تأکید رییس کل محترم دادگستری استان و مطالبه عمومی، سبب برگزاری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بوده، اظهارکرد: در راستای این طرح، نیروی مقتدر انتظامی حضور مؤثر و فعالی با دستگاه قضایی داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به برگزاری مرحله دوم این طرح خاطرنشان کرد: در این مرحله وضعیت نابسامان کافی شاپ ها و قلیان خانه های سطح شهر، مورد بازرسی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حفظ امنیت شهروندان با کسی شوخی نداریم

برای حفظ امنیت شهروندان با کسی شوخی نداریم