مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 14:502020-07-26ورزشي

پورموسوی: فردا فقط برای تمکین از قانون بازی می کنیم/ شناخت خوبی از استقلال داریم


پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: بیشتر روی مسایل روحی و روانی کار کردیم و بازیکنان باید بپذیرند که این مسابقه اعلام شده و ما به احترام به قانون تمکین می کنیم و مقابل استقلال بازی می کنیم و تمام تلاش مان این است که بازی بدون حاشیه و دردسر برگزار شود.

- ، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال گفت: بعد از اینکه کمیته استیناف رای به تجدید بازی داد سعی کردیم بازیکنان را راهی جم کنیم که با وجود کمبود وقت بازیکنان به خوبی به شهر جم رسیدند باید از مدیریت باشگاه در این زمینه تشکر کنیم.

بیشتر روی مسایل روحی و روانی کار کردیم و بازیکنان باید بپذیرند که این مسابقه اعلام شده و ما به احترام به قانون تمکین می کنیم و مقابل استقلال بازی می کنیم و تمام تلاش مان این است که بازی بدون حاشیه و دردسر برگزار شود.

وی در مورد حرف و حدیث های فراوان در مورد اینکه تیم شما تمرکز لازم را برای بازی با استقلال دارد یا نه اظهار داشت: زمان کمی داریم اما از تیم بزرگ و داشتن بازیکنان با تجربه انتظار می رود که خودشان را در کمترین زمان ممکن برای بازی آماده کنند.

بازی سختی که در بدترین شرایط ممکن برگزار می شود.

پورموسوی در مورد شناختش از استقلال گفت: شناخت خوبی داریم گروه آنالیز خوب کار کردند و فیلم هایی به دستمان رسانده اند و از آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورموسوی: فردا فقط برای تمکین از قانون بازی می کنیم/ شناخت خوبی از استقلال داریم

پورموسوی: فردا فقط برای تمکین از قانون بازی می کنیم/ شناخت خوبی از استقلال داریم