مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 18:252020-07-26سياسي

انعقاد قراردادهای پژوهشی شهرداری کرج بدون اطلاع مرکز پژوهش ‎های شورای شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، سارا دشتگرد، عضو شورای اسلامی شهر کرج، گفت: متاسفانه قراردادهای پژوهشی شهرداری بدون اطلاع مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر منعقد می شود و رویه کنونی تعاملی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: قراردادهایی تحت عنوان طرح های مطالعاتی با مبالغ بالا در شهرداری منعقد می شود که شورای پژوهشی اطلاعی از آنها ندارد چنانچه این پروژه ها در حوزه مطالعاتی است بر اساس لایحه یکپارچه سازی مطالعات باید در شورای پژوهشی در مورد آنها تصمیم گیری شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری کرج بایستی تمامی قراردادهای پژوهشی خود را جهت بررسی و تصویب به مرکز پژوهش های شورای شهر ارائه دهد، تصریح کرد: نقش پژوهش در توسعه همه جانبه و پایدار شهر چنان برجسته و انکار ناپذیر است که می توان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در تمام زمینه ها دانست.

این عضو شورا با بیان اینکه حوزه پژوهش با بررسی معضلات و چالش های فرا روی مدیریت شهری و ارائه راهکارهای مناسب برای حل این مشکلات، نقش مهمی در برطرف کردن معضلات شهری، اجتماعی و فرهنگی شهر دارد، افزود: ثمرات فعالیت های پژوهشی که در حوزه مدیریت شهری انجام می شود، در اجرا متجلی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قراردادهای پژوهشی شهرداری کرج بدون اطلاع مرکز پژوهش ‎های شورای شهر

انعقاد قراردادهای پژوهشی شهرداری کرج بدون اطلاع مرکز پژوهش ‎های شورای شهر