مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 19:402020-07-26اجتماعي

اولین نقاهتگاه بیماران کرونایی در مشهد راه اندازی شد


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از راه اندازی اولین مرکز نقاهتگاهی بیماران کرونایی در مشهد خبر داد.

- محمدصادق براتی در حاشیه بازدید از مرکز نقاهتگاهی بیماران کرونایی اظهار کرد: در موج اول بیماری حدود 20 هزار تخت نقاهتگاهی در شهرستان مشهد و 5000 تخت در برخی شهرستان های استان پیش بینی شد که خوشبختانه با رعایت مردم استان طی عبور از موج اول با کمترین خسارت جانی، از این ظرفیت های پیش بینی شده استفاده نشد.

وی افزود: در حال حاضر شرایط مناسبی وجود ندارد و عل رغم اینکه تاکید شد مردم عزیز توصیه های بهداشتی را رعایت کنند اما در تیر ماه این مراقبت ها از سوی مردم کاهش یافت و همین امر باعث شد که امروز بالاترین سطح بستری بیماران استان را شاهد باشیم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: با تصمیم مدیریت عالی استان مراکز نقاهتگاهی که از گذشته پیش بینی شده بود را مجددا راه اندازی کردیم و در یکی از این مراکز پذیرش بیمار انجام شده است.

براتی با اشاره به چگونگی پذیرش افراد در مراکز نقاهتگاهی بیان کرد: افرادی که وضعیت جسمانی مناسبی دارند و نیازی به مراقبت های بیمارستانی ندارند اما تست آنها مثبت است و علائم بیماری در آنها وجود دارد به این مراکز مراجعه می کنند و پس از گذراندن دوران نقاهت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نقاهتگاه بیماران کرونایی در مشهد راه اندازی شد

اولین نقاهتگاه بیماران کرونایی در مشهد راه اندازی شد