مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 19:502020-07-26دانش

آغاز ثبت نام داوطلبان به دانشگاه پیام نور در خراسان رضوی


رییس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی گفت: ثبت نام در دوره های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه از پنجم مردادماه آغاز شده و تا دوم شهریورماه ادامه دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی گفت: ثبت نام در دوره های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه از پنجم مردادماه آغاز شده و تا دوم شهریورماه ادامه دارد.

عزیزاله نژادعلی در خصوص ثبت نام در دوره های بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: در دفترچه انتخاب رشته داوطلبان، رشته محل ها و دوره های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مشخص شده است که داوطلبان می توانند این رشته ها را برای ورود به دانشگاه انتخاب کنند.

وی افزود: در استان خراسان رضوی 22 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور وجود دارد که از تاریخ اعلام شده، منحصرا به صورت اینترنتی ثبت نام انجام می شود.

همچنین داوطلبان متقاضی ثبت نام می توانند از طریق پورتال دانشگاه به نشانی http://razavi.

pnu.

ac.

ir جزییات بیشتر ثبت نام را دریافت کنند.

رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور در ایام کرونا علاوه بر اینکه توانست آزمون های خود را به صورت غیرحضوری و الکترونیکی با برگزاری بیش از 11000 عنوان درسی برگزار نماید، توانست بخشی از آزمون های سایر دانشگاه ها را نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام داوطلبان به دانشگاه پیام نور در خراسان رضوی

آغاز ثبت نام داوطلبان به دانشگاه پیام نور در خراسان رضوی