مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 03:552020-07-27فناوري

افزایش 52 درصدی ظرفیت شبکه انتقال مخابرات کردستان


مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش 52 درصدی ظرفیت شبکه انتقال مخابرات در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، آزاد حکمت صبح امروز در نشست با فرماندار سقز و مدیرکل ارتباطات و فناوری و اطلاعات استان، با بیان اینکه ارائه سرویس های با کیفیت اینترنت در زندگی بهتر مردم تاثیرگذار است، به اقدامات این اداره کل اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه افزایش پنهای باند اینترنت و فیبر نوری گام های خوبی در کردستان برداشته شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: بیش از3 هزار و 900 کیلومتر فیبرنوری روستایی در استان کردستان برای ارائه خدمات مطلوب اجرا شده است.

حکمت با اشاره به تفیک وظایف مخابرات با اداره کل ارتباطات، بیان کرد: رفع قطعی ارتباط، عدم آنتن دهی و هم شنوایی، جزو وظایف مخابرات است.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات هم در روستاهایی که امکانات و بسترها فراهم است، جزو وظایف مخابرات و در غیر این صورت اگر بسترهای ارائه خدمات فراهم نیست در حوزه این اداره نیست.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ارتباط با اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در کردستان گفت: از سال 92 به بعد ظرفیت شبکه انتقال مخابرات 52 برابر افزایش یافته است ولی چون سطح استفاده بالا رفته این میزان کافی نیست و در تلاشیم بسترهای لازم برای افزایش سطح خدمات را ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 52 درصدی ظرفیت شبکه انتقال مخابرات کردستان

افزایش 52 درصدی ظرفیت شبکه انتقال مخابرات کردستان