مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 04:052020-07-27سياسي

راه اندازی 9 دفتر تسهیل گری و توسعه محلی در کرمانشاه


کرمانشاه_ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از راه اندازی 9 دفتر تسهیل گری و توسعه محلی در این استان خبر داد.

- فریبرز نجفی مهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی با هدف شناسایی، آسیب شناسی و برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی بر پایه داده های واقعی ایجاد شدند و از جمله اقدامات مؤثر دولت نیز در راستای دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی بوده است.

وی افزود: در گذشته بیشتر فعالیت ها و مداخلات انجام شده در بافت های فرسوده شهری برای بهبود شرایط کالبدی و عمرانی این مناطق بوده که البته میزان توفیقات در این حوزه هم قابل تأمل است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به واکاوی وضعیت حاکم بر محلات مذکور، مشخص شد تا زمانی که مشارکت ساکنین و ذینفعان مناطق فرسوده جلب نشده و به ابعاد گوناگون و معضلات مبتلا به حاکم بر آنها توجهی محله محور نشود، نمی توان به نوسازی و بهبود کامل این بافت ها دست پیدا کرد.

نجفی مهر خاطرنشان کرد: در همین راستا با اتخاذ تدبیری ویژه، تصمیم گرفته شد در 235 محله 22 استان، دفاتری تحت عنوان دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی ایجاد و راه اندازی شود که بتوانند با استقرار کارشناسان و متخصصین بومی در حوزه های مختلف شهرسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 9 دفتر تسهیل گری و توسعه محلی در کرمانشاه

راه اندازی 9 دفتر تسهیل گری و توسعه محلی در کرمانشاه