مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 05:302020-07-27ورزشي

تیم بسکتبال سه به سه بانوان قطعا در انتخابی المپیک شرکت می کند


نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه فدراسیون جهانی به صورت تلویحی برگزاری رقابت های انتخابی المپیک در سال 2021 را اعلام کرده، اعزام تیم ایران به این مسابقات را قطعی عنوان کرد.

- فریده شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه قرار بود سال گذشته تیم بسکتبال سه به سه بانوان در دو رویداد انتخابی برای کسب سهمیه المپیک شرکت کند، گفت: بعد از بحران کرونا که منجر به لغو این رقابت ها شد تا به امروز فدراسیون جهانی (فیبا) هنوز زمان مصوبی برای برگزاری مسابقات اعلام نکرده اما بر این موضوع تاکید شده که رقابت های کسب سهمیه المپیک حتما سال 2021 میلادی برگزار می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس برنامه فدراسیون بسکتبال در بخش بانوان هم اعزام قطعی تیم ملی سه به سه به رقابت های کسب سهمیه است.

تا سال 2021 هم فرصت داریم اگرچه به خاطر کرونا و خاص بودن شرایط بازی بسکتبال که منجر به عدم صدور مجوز برای شروع تمرینات این رشته شده، همچنان معذور از آغاز به کار اردوها هستیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: اینکه این شرایط تا چه زمان حاکم است، اصلا مشخص نیست و همین مسئله مشکل ساز تر شده؛ اینکه بلاتکلیفیم و نمی دانیم از چه زمان می توانیم اردوها را تشکیل دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بسکتبال سه به سه بانوان قطعا در انتخابی المپیک شرکت می کند

تیم بسکتبال سه به سه بانوان قطعا در انتخابی المپیک شرکت می کند