مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 06:452020-07-27ورزشي

شمسایی:15 ساعت طول کشید تا سرمربی گیتی پسند شوم/ امسال بالاخره به هم رسیدیم


سرمربی جدید تیم گیتی پسند اصفهان گفت: برای هر دو طرف عجیب بود که چرا این سال ها با هم همکاری نکردیم و بالاخره به هم رسیدیم.

- سرمربی جدید تیم گیتی پسند اصفهان گفت: برای هر دو طرف عجیب بود که چرا این سال ها با هم همکاری نکردیم و بالاخره به هم رسیدیم.

وحید شمسایی در گفت وگو با ایسنا در مورد انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: دو جلسه خیلی مفصل با مدیران گیتی پسند داشتم؛ دو جلسه در تهران و سومین جلسه در اصفهان و این سه جلسه 15 ساعت طول کشید و شاهکار قراردادهای من به لحاظ زمانی که گرفته شد بود چون برای اولین بار با محمد هدایتی که از حقوقدان های قوی است به جلسه رفتم و در فضایی دوستانه و حرفه ای صحبت کردیم و به توافق رسیدیم.

وی افزود: اهداف جنتی، مدیرعامل باشگاه به عنوان کسی که از جیب شخصی هزینه می کند، بلند مدت است و راجع به سه سال و پنج سال و جوانگرایی حرف می زند.

این دورنما برایم قشنگ بود.

بعد از افضل و باغبانباشی، اصفهان کمتر بازیکن شاخصی به خودش دیده و این تیم به دنبال بومی گرایی است چون ریشه پدری ام اصفهان است و پنج سال در اصفهان بودم به نتیجه رسیدیم و برای یک تورنمنت فرسایشی در لیگ ایران آماده می شویم.

شمسایی در مورد اینکه چرا در این همه سال حضور گیتی پسند در فوتسال فرصت مربیگری دراین تیم را پیدا نکرده است؟ تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمسایی:15 ساعت طول کشید تا سرمربی گیتی پسند شوم/ امسال بالاخره به هم رسیدیم

شمسایی:15 ساعت طول کشید تا سرمربی گیتی پسند شوم/ امسال بالاخره به هم رسیدیم