مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 08:002020-07-27اقتصادي

زمین های تفکیکی کوره های یزد را نخرید


معاون عمرانی استاندار یزد تاکید کرد: مردم از خرید زمین کوره های حاشیه شهر در منطقه اکرم آباد و عسکریه که بدون طی کردن مراحل قانونی تفکیک شده اند، - ایسنا/یزد معاون عمرانی استاندار یزد تاکید کرد: مردم از خرید زمین کوره های حاشیه شهر در منطقه اکرم آباد و عسکریه که بدون طی کردن مراحل قانونی تفکیک شده اند، خودداری کنند.

محسن صادقیان با بیان این که هیچ گونه خدمات آب، برق و گاز به کوره های تفکیک شده غیرمجاز تعلق نمی گیرد، اظهار کرد: جلسات متعددی در سال های گذشته درباره تغییر کاربری و جابجایی صنایع آلاینده و کوره های حاشیه شهر در مناطق اکرم آباد و عسکریه برگزار و تصمیم های لازم اتخاذ شده است.

وی افزود: متاسفانه در سال های گذشته برخی از کوره ها به صورت غیرقانونی و بدون مجوز اقدام به تغییر کاربری و فروش کردند که این تفکیک ها و تغییر کاربری ها غیرقانونی بوده و بنیاد مسکن، دهیاری ها و دستگاه های خدمات رسان حق ارائه هیچ گونه خدمات به این تفکیک های غیرقانونی را ندارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: همانطور که قبلا از مردم خواسته شده است، باید از خرید زمین کوره هایی که غیرقانونی تفکیک شده اند، خودداری کنند.

صادقیان تصریح کرد: برای تغییر و جابجایی صنایع آلاینده در عسکریه و اکرمیه چندین هدف دنبال می شود که از جمله آنها سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین های تفکیکی کوره های یزد را نخرید

زمین های تفکیکی کوره های یزد را نخرید