مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 09:402020-07-27پزشكي

توصیه های بهداشتی قربانی کردن در شرایط کرونایی


اداره کل دامپزشکی استان گلستان در اطلاعیه ای با توجه به نزدیکی عید قربان، توصیه های بهداشتی را به منظور به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین ابتلا به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در اعمال قربانی کردن ارائه کرد.

- ایسنا/گلستان اداره کل دامپزشکی استان گلستان در اطلاعیه ای با توجه به نزدیکی عید قربان، توصیه های بهداشتی را به منظور به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین ابتلا به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در اعمال قربانی کردن ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به منظور حفظ سلامت مردم و تأمین بهداشت عمومی جامعه، با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال وقوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، اداره کل دامپزشکی گلستان و شبکه های دامپزشکی در سطح استان آماده بازرسی بهداشتی و شرعی دام های قربانی در روز عید سعید قربان هستند.

بازرسین بهداشت گوشت دامپزشکی و ناظرین شرعی با استقرار در نقاط مختلف شهرها به ویژه در محل کشتارگاه های دامی شهرستان ها، دام های قربانی را از نظر آلودگی به عوامل بیماری زا به ویژه بیماری های مشترک بین انسان و دام بازرسی می کنند.

به همین منظور اکیپ های بازرسی گوشت از ساعت 7 صبح الی 13 ظهر آمادگی خود را در روز عید قربان جهت ارائه خدمات بهداشتی اعلام می دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های بهداشتی قربانی کردن در شرایط کرونایی

توصیه های بهداشتی قربانی کردن در شرایط کرونایی