مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 10:002020-07-27سياسي

درخواست رییس کمیسیون بهداشت از رییس جمهور برای تعویق کنکور


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور با تاکید بر لزوم تامین ماسک رایگان و ارزان قیمت برای گروه های آسیب پذیر گفت که کلیه کنکورهای سراسری زمانی برگزار شود که بیماری در کشور تحت کنترل درآمده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسینعلی شهریاری در نامه ای به حسن روحانی رییس جمهور و رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا در 10 بند به بیان نکاتی پرداخت و اجرای آن را لازم دانست.

متن این نامه به شرح زیر است: حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی رییس محترم جمهور و رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا با سلام احتراما بر اساس اصل 113 قانون اساسی و جایگاه جنابعالی به عنوان رییس شورای عالی سلامت و با توجه به شیوع ابتلا و افزایش مرگ و میر ناشی از این بیماری دستور فرمایید در اسرع وقت به نکات زیر توجه و اقدامات بایسته توسط مسئولان ذیربط صورت گیرد.

1.

با توجه به اهمیت تقویت جنبه های انگیزشی پرسنل بهداشت و درمان و عدم تحقق به موقع و میزان با کفایت مورد لزوم بسته های تشویقی کارکنان بهداشت و درمان در کنار تاخیر پرداخت مزمن در کارانه های پرسنلی خطر فزاینده کاهش جدی انگیزه های نیروی انسانی محتمل است.

لازم است در اسرع وقت در جهت تامین منابع مورد لزوم و تخصیص بلادرنگ و توزیع عادلانه پرداخت های مالی به پرسنل خدوم بهداشت و درمان در خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس کمیسیون بهداشت از رییس جمهور برای تعویق کنکور

درخواست رییس کمیسیون بهداشت از رییس جمهور برای تعویق کنکور