مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 11:402020-07-27سياسي

ثبت نام 110 مداح دهاقانی در سامانه طوبی


رییس اداره تبلیغات اسلامی دهاقان گفت: تا به حال 110 مداح خواهر و برادر در سامانه طوبی ثبت نام و درجه بندی شده اند که در راستای ارتقای سطح این مداحان دوره های آموزشی نیز برگزار می شود.

- حجت الاسلام مرتضی سعیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر از برگزاری انتخابات کانون مداحان در شهرستان دهاقان خبر داد و اظهار داشت: چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان با رویکرد و شعار کانون مداحان در مسیر ارتقا؛ حمایت بیشتر، هدایت بیشتر، نظارت مؤثرتر در شهرستان دهاقان سوم مرداد ماه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان بیان داشت: هدف از تشکیل کانون مداحان، ساماندهی مداحان، نظارت بر عملکرد تخصصی و شأنی مداحان، تعیین متولی خاص در امور مداحان و شعرا در ارتباط با سایر دستگاه ها و نهادها، آسیب شناسی و آسیب زدایی مدّاحی و شعر از حیث محتوا، الحان و اشعار و همچنین هدایت فعّالیّت های تبلیغی مدّاحان در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی است.

سعیدی افزود: انتخابات کانون مداحان در سه سطح (شهرستان، استان و کشور) به صورت چهار سال یک بار برگزار می شود و اعضای انتخاب شده در کانون مداحان شهرستان، رییس و اعضای هیأت رییسه کانون مداحان استان را دو سال یک بار انتخاب و متعاقباً، اعضای استانی نیز هیئت رییسه کانون مداحان کشور را تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 110 مداح دهاقانی در سامانه طوبی

ثبت نام 110 مداح دهاقانی در سامانه طوبی