مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 15:302020-07-27سياسي

نسخه نویسی الکترونیک مشکلات دسترسی به اطلاعات درمانی بیمار را رفع کرده است


رییس جهاد دانشگاهی بوشهر عنوان کرد: طرح تحول نظام سلامت اقدام بزرگی بوده است، زیرا مردم پیش از این بابت هزینه های درمان بسیار در مضیقه بودند و بیمه بخش عمده هزینه های درمان را و اعمال جراحی را پرداخت می کند.

- علی احمدی زاده در نشست با مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک گفت: با وجود سیستم نسخه نویسی الکترونیک، دیگر کاغذ و دفترچه مبادله نمی شود و با تبدیل تمامی اطلاعات از حالت کاغذی به حالت الکترونیک؛ اطلاعات کافی از سابقه و وضعیت بیمار در دسترس پزشک قرار داده و مشکلات دسترسی به اطلاعات درمانی بیمار را رفع کرده است.

وی با تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن 17 مردادماه و روز خبرنگار اظهار کرد: با توجه به اینکه چندین رسانه و خبرگزاری های مهم ایسنا و ایکنا زیر نظر جهاد دانشگاهی فعالیت می کنند کم و بیش از مشکلات این قشر آگاه هستیم، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه همواره در شرایط سخت و بحران ها در کنار مردم هستند اما متاسفانه آنطور که باید از آنان حمایت نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نتوانسته است به خوبی تولی گری عرصه رسانه و فعالان این عرصه را انجام دهد و بسته حمایتی و یا بیمه و شرایط پایدار و در حقیقت امنیت شغلی برای خبرنگاران اختصاص دهد و رسانه ها نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه نویسی الکترونیک مشکلات دسترسی به اطلاعات درمانی بیمار را رفع کرده است

نسخه نویسی الکترونیک مشکلات دسترسی به اطلاعات درمانی بیمار را رفع کرده است