مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 18:052020-07-27اقتصادي

زنجان در انتظار اجرای رأی دیوان در مورد پسماند روی


رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از هفت ماه از رأی قطعی دیوان در مورد پسمانده دپو شده در زنجان می گذرد، گفت: باید فرآیند فروش پیگیری و به مرحله اجرا درآید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل صادقی نیارکی امشب در شورای مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان سال ها درگیر مسئله دفع پسماند دپو بود، اظهار کرد: بالغ بر یک هزار میلیارد تومان ارزش ریالی این پسماند در استان زنجان است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه دو دهه در مورد مالکیت این پسماند اختلاف وجود داشت، افزود: با رای دیوان این مالکیت به دولت رسید.

وی با اشاره به اینکه بیش از هفت ماه از رأی قطعی دیوان می گذرد، خاطر نشان کرد: باید فرآیند فروش پیگیری شود و به مرحله اجرا درآید.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه در مورد شرکت ایران ترانسفو نیز با دستگیری فردی که برای این شرکت مشکلی ایجاد می کرد، سهام این شرکت به دولت برگردانده شد، بیان کرد: امروز این سهام در بورس معامله می شود .

استاندار زنجان نیز در این جلسه با قدردانی از حضور معاون رییس جمهور در استان زنجان اظهار کرد: ابلاغ 200 میلیارد تومان اعتبار توسط این سازمان، عزت و احترام به مردم زنجان و هم عملیاتی کردن مصوبه سفر مقام معظم رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در انتظار اجرای رأی دیوان در مورد پسماند روی

زنجان در انتظار اجرای رأی دیوان در مورد پسماند روی