مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 02:552020-07-27اقتصادي

کرونا مسافران تاکسی را 60 درصد کاهش داد/هشدار تاکسیرانی به رانندگان بدون ماسک


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه آمار ابتلای رانندگان تاکسی به کرونا در موج دوم این بیماری کمتر از موج اول بوده است، گفت: مسافران تاکسی 60 درصد کمتر شده اند.

- خبرگزاری فارس، فائزه نجارزادگان: سرمای استخوان سوز زمستان و ظل گرما فرقی ندارد، باید در هر صورت راهی کوچه و خیابان شوند و با نیش ترمزی جلوی مسافر آن را سوار کنند.

در مسیر گوش شنوای مسافران اند و گاهی انواع تحلیل های اقتصادی و سیاسی را از بر هستند.

تاکسیرانان از جمله افرادی اند که شاید بیشتر از همه مردم جامعه، طی شبانه روز در سطح شهر تردد می کنند و با اندک درآمدی امرار معاش خود و خانواده هایشان را دارند.

پول بنزین و اصطهلاک تاکسی را که کنار بگذاریم حالا موضوع کرونا با علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران به بحث و گفت وگو نشستیم که جزییات آن به شرح ذیل است:  فارس: سازمان تاکسیرانی چه اقداماتی جهت کمک به رانندگان تاکسی جهت تأمین ماسک و مواد ضدعفونی کننده انجام داده است؟ قنادان: از ابتدای شیوع کرونا سازمان تاکسیرانی نسبت به توزیع محلول ضدعفونی و ماسک میان رانندگان تاکسی اقدام کرده است و علیرغم گذشت چند ماه از بروز و شیوع این بیماری در کشور همچنان کمک ها به رانندگان تاکسی در این زمینه به قوت خود ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مسافران تاکسی را 60 درصد کاهش داد/هشدار تاکسیرانی به رانندگان بدون ماسک

کرونا مسافران تاکسی را 60 درصد کاهش داد/هشدار تاکسیرانی به رانندگان بدون ماسک