مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 03:502020-07-28اجتماعي

مدارس با نوبت دهی قبلی برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کنند


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج اعلام کرد: مدارس با توجه به شیوع ویروس کرونا باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و برای نوبت دهی به خانواده ها درخصوص ثبت نام دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشند.

- ایسنا/البرز مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج اعلام کرد: مدارس با توجه به شیوع ویروس کرونا باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و برای نوبت دهی به خانواده ها درخصوص ثبت نام دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشند.

ابراهیم فلاح نژاد روز سه شنبه هفتم مرداد در جمع خبرنگاران درباره ضوابط ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 1400-1399 بیان کرد: ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی از اول خرداد آغاز شد، همچنین برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم هم از تیر این فرآیند صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به راه اندازی سامانه جامع الکترونیکی ثبت نام بیش از 20 مدرسه به دلیل شرایط کرونا، ادامه داد: باتوجه به شرایط موجود و بیماری کرونا به مدارس تاکید کردیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و نوبت دهی به خانواده ها برای ثبت نام دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشند، دانش آموزان میان پایه هم اگر قصد تغییر مدرسه را نداشته باشند به طور خودکار از سوی مدرسه برای سال آینده ثبت نام خواهند شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس با نوبت دهی قبلی برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کنند

مدارس با نوبت دهی قبلی برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کنند