مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 04:252020-07-28بين الملل

ترکیه برادرزاده چهره سیاسی کرد سوریه را آزاد کرد


مسؤولان آنکارا دالیا محمود مسلم ، برادرزاده صالح مسلم، یکی از چهره های سیاسی کرد سوریه را که دو هفته قبل بازداشت کرده بودند، آزاد کردند.

- مسؤولان آنکارا "دالیا محمود مسلم"، برادرزاده صالح مسلم، یکی از چهره های سیاسی کرد سوریه را که دو هفته قبل بازداشت کرده بودند، آزاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، مسؤولان ترکیه ای پس از گذشت دو هفته از بازداشت دالیا محمود مسلم، دختر برادر صالح مسلم، وی را بە شرطی کە از شهر مرسین خارج نشدە و در جلسات دادگاه حاضر شود، آزاد کردند.

دالیا مسلم نخست از طرف دفتر دادستانی کل در شهر مرسین واقع در جنوب ترکیه بازجویی شد و در ادامه دادگاهی در همین شهر او را به صورت مشروط آزاد کرده و همزمان خروجش از منطقه را ممنوع کرد.

خانواده دالیا مسلم مسؤولان اقلیم کردستان عراق را متهم کردند که دالیا را زمانی که برای درمان به اربیل سفر کرده بود و قصد بازگشت به سوریه را داشت، به ترکیه تحویل داده اند.

در مقابل اربیل این اتهام ها را تکذیب کرد.

خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز به نقل از منابع امنیتی گزارش داد که دالیا مسلم خودش را به نیروهای امنیتی ترکیه در استان مرسین در جنوب تحویل داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه برادرزاده چهره سیاسی کرد سوریه را آزاد کرد

ترکیه برادرزاده چهره سیاسی کرد سوریه را آزاد کرد