مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 05:002020-07-28سياسي

رشتی دوزی ثبت ملی شود/آمادگی گیلان برای راه اندازی مرکز صادرات صنایع دستی


معاون صنایع دستی با تأکید بر اهمیت ایجاد یک موزه باهدف معرفی رشته ها و ظرفیت های صنایع دستی در استان گیلان گفت: ایجاد المان های شهری با توجه به وجود صنایع دستی در استان گیلان ازجمله رشتی دوزی یکی دیگر از موضوعاتی است که بعد از ثبت ملی باید به طور حتم در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پویا محمودیان در جلسه بررسی نهایی پرونده های 5 شهر و روستای صنایع دستی گیلان در محل عمارت تاریخی کوشک با اشاره به ظرفیت های حوزه صنایع دستی در استان گیلان اظهار کرد: خاطره خوبی از ثبت جهانی روستای قاسم آباد در این استان داریم و خوشحالیم که در این جلسه پنج پرونده از استان گیلان بررسی نهایی می شود.

رشتی دوزی ثبت ملی شود وی با اشاره به یکی از موضوعاتی که باید بعد از ثبت ملی و جهانی یک روستا یا شهر به صورت جدی در دستور کار مسؤولان استان قرار گیرد، گفت: استفاده از ظرفیت های رسانه ای خصوصاً رسانه ملی برای معرفی ظرفیت های شهرها و روستاهایی است که ثبت می شوند، بسیار حائز اهمیت است.

معاون صنایع دستی با بیان اینکه بعد از ثبت ملی رشته های مختلف، نیازمند این هستیم که یک گالری و نمایشگاه بسیار خوب باهدف معرفی هرچه بهتر این رشته ها در استان ایجاد شود، افزود: با توجه به ظرفیت بانوان در حوزه صنایع دستی باید حضور آن ها بیش ازپیش تقویت شود، چراکه یکی از ملاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشتی دوزی ثبت ملی شود/آمادگی گیلان برای راه اندازی مرکز صادرات صنایع دستی

رشتی دوزی ثبت ملی شود/آمادگی گیلان برای راه اندازی مرکز صادرات صنایع دستی