مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-28اقتصادي

ازسرگیری پروازهای خارجی به کجا رسید؟


درحالی که برخی پروازهای خارجی طی هفته های گذشته به مقاصد مختلف برنامه ریزی شده بود، برخی از آن ها مانند ترکیه معلق شد؛ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: - درحالی که برخی پروازهای خارجی طی هفته های گذشته به مقاصد مختلف برنامه ریزی شده بود، برخی از آن ها مانند ترکیه معلق شد؛ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ازسرگیری پروازهای خارجی منوط به صدور مجوز از سوی کشورهای مختلف و تحت تأثیر پروتکل های بهداشتی دو طرفه از سوی ایران و کشورهای مورد نظر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی هفته های گذشته و البته قبل از آنکه شیوع ویروس کرونا در ایران وارد مرحله تازه ای شود برخی پروازهای خارجی به مقاصد مختلفی مانند قطر، امارات، ترکیه، چین، مالزی، لبنان و حتی برخی کشورهای اروپایی با شرایط و پروتکل های خاص راه اندازی شد.

البته برای برخی از این مقاصد پرواز تنها برای افرادی که اقامت، تابعیت یا ویزای کاری و تحصیلی آن کشور را داشتند مجاز بود اما برخی کشورها نیز اعلام کردند که در صورت منفی بودن تست پی سی آر، مسافران می توانند به کشورشان با شرایط و ضوابط خاص سفر کنند.

در این میان برخی شرکت های هواپیمایی خارجی مانند قطرایرویز توانستند مجوز پرواز به مقاصد مختلف مانند تهران، اصفهان، مشهد و شیراز را دریافت کنند که برخی ایرلاین های داخلی نسبت به اینکه چرا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازسرگیری پروازهای خارجی به کجا رسید؟

ازسرگیری پروازهای خارجی به کجا رسید؟