مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-28فرهنگي

ناگفته هایی از جلسه سینماگران در راستای تعامل با بورس


نگاه‌های اقتصادی از حوزه فرهنگ و هنر حمایت نمی‌کنند و همه تمرکزشان روی حوزه‌های مطمئن اقتصادی و کشاورزی است چرا که فرهنگ و هنر برای اقتصاددان‌ها ناشناخته است.

سید جمال ساداتیان درباره برگزاری جلسه انجمن کارفرمایی تهیه کنندگان با نمایندگان و کارشناسان سازمان فرابورس - ایران و دستاورد احتمالی آن در گفت‌وگویی با ایسنا توضیح داد: آنچه برگزار شد یک جلسه مقدماتی بود، چون فکر می‌کنم برای بیشتر مردم کلیات بورس معرفی شده و مثلا می‌دانند که می‌توانند سرمایه خود را در بورس بگذارند و درآمد قابل تاملی به دست آورند.

تقریباً با این ذهنیت توجه خیلی از مردم به بورس جلب شده است در حالی که بورس ابعاد دیگری هم دارد، مثلاً اینکه بدانیم بنگاه‌های اقتصادی در توسعه فرهنگی کشور چه نقشی می‌توانند داشته باشند.

او افزود: بالاخره این بنگاه‌های اقتصادی به دلیل آنکه به سرمایه‌های مردم متعهد هستند قطعاً باید طوری عمل کنند که سودده باشند تا بتوانند پاسخگوی مطالبات مالی مردم باشند.

البته این مهم است که مردم برای ورود به بورس اطلاعات اولیه داشته باشند و به صِرف شرایط کاذب سودهای بادآورده وارد این عرصه نشوند چون ممکن است به همان سرعت و دلیلی که بالا می‌رود به همان دلیل هم پایین بیاید یا سهام شان سقوط کند و مثل موسسه&zwnj


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از جلسه سینماگران در راستای تعامل با بورس

ناگفته هایی از جلسه سینماگران در راستای تعامل با بورس