مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-28بين الملل

جهانگیرزاده: از هیچ تلاشی برای توسعه روابط با باکو دریغ نمی کنیم


سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان در دیدار با وزیر خارجه این کشور، گفت: ایران برای تعمیق و توسعه روابط دو کشور از هیج تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رایزن اقتصادی ایران در باکو، جواد جهانگیرزاده سفیر ایران در جمهوری آذربایجان و جیحون بایرام اف وزیر جدید امور خارجه این کشور بر توسعه روابط دوجانبه و گسترش همکاری ها تاکید کردند.

در این دیدار که به مناسبت پایان ماموریت جهانگیرزاده برگزار شد، وزیر خارجه جمهوری آذربایجان از توسعه روابط و همکاری های دوستانه و برادرانه میان دو کشور بر اساس احترام و حمایت متقابل و دوستی تاریخی ابراز رضایت کرد.

وی با اشاره به حمایت و همکاری متقابل میان دو کشور در مسائل و روابط چندجانبه و منطقه ای، از موضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص مناقشه قره باغ که مبتنی بر حقوق بین الملل و حمایت از تمامیت ارضی کشورها است و همچنین از موضع عادلانه ایران در خصوص درگیری های اخیر میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان قدردانی کرد.

جهانگیرزاده نیز در این دیدار با تبریک انتصاب بایرام اف به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان پیام و سلام وزیر امور خارجه ایران را به وی ابلاغ کرد و در ادامه با اشاره به اینکه در مدت ماموریت خود از همه امکانات موجود برای توسعه روابط دو کشور استفاده کرده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیرزاده: از هیچ تلاشی برای توسعه روابط با باکو دریغ نمی کنیم

جهانگیرزاده: از هیچ تلاشی برای توسعه روابط با باکو دریغ نمی کنیم