مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 09:152020-07-28سياسي

آموزش های مهارتی با توجه به ظرفیت شهرستان کنگان نیازسنجی شود


آموزش های مهارتی با توجه به ظرفیت شهرستان کنگان نیازسنجی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی پاک نژاد ظهر سه شنبه در دیدار با کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای کنگان ضمن تبریک هفته ملی مهارت اظهار داشت: آموزش های فنی و مهارتی در راستای ایجاد اشتغال پایدار هدایت شود.

وی بابیان اینکه باید نیازسنجی آموزش های مهارتی و برنامه ریزی لازم با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان صورت گیرد افزود: قطب صنعت کشور نیازمند توسعه آموزش های مهارتی است پاک نژاد بابیان اینکه قطب صنعت کشور نیازمند توسعه آموزش های مهارتی است گفت: توسعه مهارت آموزی موجب اشتغال پایدار و کارآفرینی در سطح شهرستان کنگان می شود.

وی با اشاره به اینکه مهارت آموزی به کارآموزان مهم ترین عامل موفقیت در اشتغال است گفت: مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نسبت به مشاوره های شغلی و استعدادیابی در سطح شهرستان اقدام کند.

فرماندار کنگان بابیان اینکه آموزش ها در سطح شهرستان کنگان می بایست مهارت محور باشد خاطرنشان کرد: فنی و حرفه ای شهرستان کنگان با صنایع مستقر در منطقه ارتباط بیشتری باید داشته باشد و آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای متناسب با بازار کار و نیاز شرکت های مستقر در منطقه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی با توجه به ظرفیت شهرستان کنگان نیازسنجی شود

آموزش های مهارتی با توجه به ظرفیت شهرستان کنگان نیازسنجی شود