مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 09:252020-07-28اقتصادي

رونمایی از اپلیکیشن والدین دیجیتون همزمان با روز جهانی والدین


اپلیکیشن والدین دیجیتون رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی دیجیتون، این مجموعه به عنوان بزرگترین پلتفرم ارائه دهنده ی سرگرمی دیجیتال کودک و نوجوان، به مناسبت روز جهانی والدین از اپلیکیشن والدین دیجیتون رونمایی می کند.

اپلیکیشن والدین دیجیتون در پاسخ به چه نیازی راه اندازی شد؟ دیجیتون از طریق اپلیکیشن والدین این امکان را در اختیار والدین قرار می دهد تا بتوانند در هر زمان و مکان نسبت به فعالیت های فرزندانشان در این برنامه آگاهی و کنترل داشته باشند.

در دیجیتون کودکان، نوجوانان و علاقه مندان به دنیایی از انیمیشن، کارتون، قصه، موزیکال، محصولات آموزشی و کتاب صوتی دسترسی دارند.

وجود محتوای غنی و تنوع بسیار بالای محصولات در دیجیتون و دریافت درخواست های مکرر از سوی والدین مبنی بر تفکیک هر محصول متناسب با سن فرزندانشان موجب راه اندازی این برنامه شد.

این درخواست ها دیجیتون را بر آن داشت تا با راه اندازی این برنامه و در اختیار دادن امکانات لازم و کاربردی پاسخ گوی نیاز والدین و فرزندانشان باشد.

والدین با نصب برنامه دیجیتون و بعد اپلیکیشن والدین دیجیتون از طریق امکانات کاربردی این برنامه با خاطری امن می توانند گوشی یا تبلت خود را برای تماشای کارتون و انیمیشن به فرزندشان بسپارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اپلیکیشن والدین دیجیتون همزمان با روز جهانی والدین

رونمایی از اپلیکیشن والدین دیجیتون همزمان با روز جهانی والدین