مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 09:352020-07-28اقتصادي

ایمن سازی ورودی و خروجی عوارضی های اول و دوم آزاد راه تهران-ساوه


معاون راهداری غرب استان تهران بر ایمن سازی ورودی و خروجی عوارضی های اول و دوم آزاد راه تهران-ساوه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد جهانی ظهر سه شنبه با حضور سرمدی، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر از محورهای مواصلاتی و آزاد راه تهران – ساوه به منظور بررسی مشکلات و چالش های موجود بازدید میدانی به عمل آورد.

جهانی، پروژه های در دست اجرای آزاد راه تهران – ساوه نظیر لکه گیری، نصب نیوجرسی، پاکسازی، نظافت و تعمیر ساختمان عوارضی اول آزاد راه تهران – ساوه را مورد بررسی نزدیک در جریان نحوه عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.

وی در ادامه ضمن تاکید به ایمن سازی ورودی و خروجی عوارضی های اول و دوم آزاد راه تهران – ساوه به رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص مهار ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: نیروهای عوارضی دوم این آزاد راه در راستای حفظ سلامت کاربران جاده ای طبق دستوالعمل های وزارت بهداشت عمل کرده و خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداریم.

معاون راهداری غرب استان تهران عنوان داشت: با توجه به اینکه موضوع ایمنی راه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از اولویت های کاری اداره کل محسوب می شود، در این راستا با استفاده از روش های نوین راهداری و تکنولوژی های روز و با توجه به اطلاعات و داده ها یقیناً تصمیماتی برای ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی ورودی و خروجی عوارضی های اول و دوم آزاد راه تهران-ساوه

ایمن سازی ورودی و خروجی عوارضی های اول و دوم آزاد راه تهران-ساوه