مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 09:552020-07-28سياسي

موفقیت در مبارزه با پدیده مواد مخدر نیازمند بسیج همه امکانات است


موفقیت در برنامه های مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم جدی مسئولان و بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت دستگاههای اجرایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: مواد مخدر پدیده شومی است که با نقشه های گسترده استکباری برای از کار انداختن نیروی مولد کشورها و سلطه بر آنها اجرا شده و هر روز به شکلی اجرا می شود.

وی افزود: بدون شک مافیای مواد مخدر با هدف تخریب فکر و اندیشه انسان ها بویژه جوانان و وابسته کردن کشورها با قاچاق مواد افیونی تلاش می کنند نقشه های جنایت کارانه خود را پیاده کنند و مبارزه در این عرصه نیازمند داشتن برنامه و اطلاعات به روز و بهر ه گیری از همه ظرفیت ها است.

استاندار قزوین یادآور شد: متأسفانه همه ساله هزینه های سنگین انسانی و مالی را در کشور متحمل می شویم تا از گسترش توزیع و مصرف مواد مخدر پیشگیری کنیم اما همچنان با چالش و مشکلات اجتماعی و فرهنگی این بخش مواجهیم.

جمالی پور یادآور شد: قزوین به دلیل موقعیت ترانزیتی و جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر شمال و غرب در حوزه انتقال مواد افیونی مورد توجه است و با بسیج همه امکانات باید بتوانیم بخشی از مشکلات را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت در مبارزه با پدیده مواد مخدر نیازمند بسیج همه امکانات است

موفقیت در مبارزه با پدیده مواد مخدر نیازمند بسیج همه امکانات است