مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 10:202020-07-28اقتصادي

پرداخت تسهیلات بافت فرسوده با مشکل مواجه است


متأسفانه پرداخت تسهیلات بافت های فرسوده شهری با مشکل مواجه است.

- احد رسولی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تاکنون در سطح چند محله شهر کرج دفاتر تسهیل گری راه اندازی شده است، اظهار کرد: حصارک بالا، اوقافی ها، اخترآباد، مصباح، حیدرآباد و اسلام آباد محلاتی از کرج هستند که دفاتر تسهیل گری در این نقاط راه اندازی شده و قرار است پنج دفتر تسهیل گری دیگر نیز ایجاد شود.

وی در مورد اجرای پروژه های ساخت مسکن در محدوده بافت های فرسوده شهری در قالب پروژه های پیشگام، گفت: این پروژه ها در سطح مناطق دو و پنج کرج تعریف شده و توسط دفاتر تسهیل گری واقع در این مناطق مذاکره با مالکان جهت مشارکت در این پروژه ها دنبال شده است.

رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت های فرسوده شورای شهر کرج، گفت: متأسفانه تسهیلات مسکنی که بر اساس مصوبات دولتی باید از سوی بانک های عامل در اختیار مالکان منازل واقع در بافت های فرسوده شهری قرار داده شود، به درستی محقق نمی شود تا با تکیه بر این تسهیلات بتوانند به بازسازی خانه های خود بپردازند.

رسولی با تاکید بر اینکه در سال جاری به یقین با جدیت بیشتری واگذاری تسهیلات ساخت و بازسازی مسکن به متقاضیان ساکن بافت های فرسوده را پیگیری می کنیم، بیان کرد: آخرین مصوبات مربوط به شرایط اعطای این تسهیلات و ارقام آن از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات بافت فرسوده با مشکل مواجه است

پرداخت تسهیلات بافت فرسوده با مشکل مواجه است