مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 03:352020-07-29اجتماعي

تلاش برای تهیه اطلس آسیب های اجتماعی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان از تهیه اطلس آسیب های اجتماعی در این استان خبر داد.

- عزیزاله جهان تیغ امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: آسیبهای اجتماعی موضوعی است که متغیرهای پیچیده ای دارد و به صورت در هم تنیده به هم متصل هستند و قطعا این آسیب ها نیازمند یک بررسی دقیق علمی از لحاظ میزان شیوع و بروز، بر حسب منطقه جغرافیایی است.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این متغیرها در مناطق مختلف اثراتی کاملا متفاوت با یکدیگر دارند، همه متولیان حوزه اجتماعی باید آسیب شناسی را در سطح کلان استان و به صورت برش شهرستانی انجام دهند، به دلیل اینکه هر کدام از این متغیرها متولی خاص خود را دارد باید بصورت اطلس جامع  تدوین شود.

عزیزاله جهان تیغ ضمن انتقاد از مغفول ماندن آسیب های اجتماعی پاندمی کویید 19 گفت: آسیب های اجتماعی در کنار آسیب های اقتصادی پاندمی کویید 19، مساله مهم تری است ، به لحاظ تاثیری که بر اجتماع بشری و نوع روابطی که بعد از فروکش کردن این پاندمی شکل خواهد گرفت قطعا تاثیر مهمی در آینده ای نه چندان دور خواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: شراکت دانشگاهیان در تدوین این اطلس، تحلیل و تحقیق مسائل مربوط به آسیب های اجتماعی می تواند طرحی جامع و راهبردی را به عنوان نقشه راه نهادهای متولی در اختیارشان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تهیه اطلس آسیب های اجتماعی در سیستان و بلوچستان

تلاش برای تهیه اطلس آسیب های اجتماعی در سیستان و بلوچستان