مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 06:152020-07-29حوادث

حدود 20 هکتار از پوشش گیاهی مهارلو سوخت/ جانوار طعمه حریق نشدند


طی آتش سوزی شب گذشته در منطقه مهارلو حدود 20 هکتار از پوشش گیاهی منطقه از بین رفت - سروستان - فرماندار سروستان گفت: طی آتش سوزی شب گذشته در منطقه مهارلو حدود 20 هکتار از پوشش گیاهی منطقه از بین رفت ابراهیم پور زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشکر از تلاش های گروه های امدادی و مردمی در مهار آتش وسیع روز گذشته در ارتفاعات مهارلو، گفت: با تلاش همه جانبه نیروها و همکاری تمامی سازمانهای دولتی و مردم نهاد شب گذشته آتش سوزی مهارلو مهار شد.

پور زارعی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به این منطقه مشخص نیست گفت: تاکنون در حدود 20 هکتار از منطقه و پوشش گیاهی آن طعمه حریق شده است.

فرماندار سروستان با اشاره به اینکه پیگیری مشخص شدن دلیل اصلی آتش سوزی در این منطقه همچنان ادامه دارد افزود: با تمام هشدارها و آموزش های همگانی در زمینه حفظ مراتع و جنگل ها و حفاظت از محیط زیست و طبیعت متأسفانه همچنان شاهد بی توجهی ها در زمینه روشن کردن آتش در جنگل ها توسط گردشگران هستیم.

وی با اشاره به وجود مناطق تفریحی مانند آبگرم مهارلو و بی توجهی برخی از گردشگران به رعایت اصولی همانند روشن کردن آتش در مناطق نامناسب افزود: سوختن جنگل ها و درخت ها برای علاقه مندان طبیعت دردناک و اتفاقی که در مهارلو افتاد واقعاً جبران ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 20 هکتار از پوشش گیاهی مهارلو سوخت/ جانوار طعمه حریق نشدند

حدود 20 هکتار از پوشش گیاهی مهارلو سوخت/ جانوار طعمه حریق نشدند