مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 06:352020-07-29اقتصادي

کشف 317 کیسه آرد خارج از شبکه توزیع در سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در حاشیه بازدید از چند واحد نانوایی در سمنان، اظهار کرد: طی بازرسی های صورت گرفته از واحدهای خبازی در شهرستان سمنان، 317 کیسه آرد خارج از شبکه توزیع کشف شد.

وی افزود: این تعداد کیسه آرد خارج از شبکه توزیع از هشت واحد صنفی شهرستان سمنان به ارزش ریالی بالغ بر 172 میلیون ریال کشف شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی ها از واحدهای خبازی استان تصریح کرد: در تیرماه سال جاری 822 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در استان انجام گرفته است.

یحیایی اضافه کرد: این بازرسی ها در راستای اهداف و مصوبات کارگروه و به منظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی صورت گرفته است و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نکرده و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می کنند، به شدت برخورد می شود.

وی بیان کرد: از این تعداد بازرسی صورت گرفته، 58 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و .

به ارزش ریالی بالغ بر 249 میلیون ریال تشکیل و این پرونده ها برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 317 کیسه آرد خارج از شبکه توزیع در سمنان

کشف 317 کیسه آرد خارج از شبکه توزیع در سمنان