مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 06:502020-07-29فناوري

تهران با کیوسک های جدید هوشمند می شود


رییس مرکز تهران هوشمند شهرداری گفت: نصب نخستین کیوسک تا دو هفته دیگر انجام می شود؛ حدود 20 نفر به صورت همزمان می توانند از اینترنت رایگان این کیوسکها بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، علی یقطین ، رییس مرکز تهران هوشمند شهرداری تهران در گفت وگو باتسنیم، درباره نصب کیوسکهای هوشمند در سطح شهر تهران اظهار کرد: در سال 97، سه کیوسک هوشمند در سه نقطه از منطقه 2 تهران به صورت پایلوت نصب و بعد از مدتی جمع آوری شد.

وی افزود: این کیوسکها به عنوان نماد هوشمند شهری به یک بازنگری در حوزه پشتیبانی نیاز داشت و لازم بود سرویس های شهرداری نیز روی آن نصب شود؛ در حال حاضر قراردادی با پیمانکار دیگری در منطقه 2 منعقد کرده ایم و کیوسک هایی با ظاهری متفاوت، مجهزتر و پیشرفته تر نصب خواهند شد.

رییس مرکز تهران هوشمند شهرداری تهران تصریح کرد: کیوسک های قبلی برای کسب بازخورد از سوی مردم همچنین شهرداری از لحاظ تأمین سرویسها بود؛ در حال حاضر این بازخورد ها گرفته شده و آن را به یک پروژه دیگر تبدیل کرده که تجهیزات پیشرفته تری دارد؛ در 6 ماه نخست برای نصب کیوسکهای قبلی استقبال خوبی از سوی شهروندان صورت گرفت اما به تدریج اقبال مردم نسبت به آنها کاهش یافت؛ به طور کلی اگر سرویسهای خوبی روی کیوسکها تعریف نشود و فقط اینترنت رایگان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران با کیوسک های جدید هوشمند می شود

تهران با کیوسک های جدید هوشمند می شود