مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:302020-07-29سياسي

برگزاری بیش از 350 جلسه پژوهشی آنلاین در دوران شیوع کرونا


بیش از 350 جلسه پژوهشی آنلاین (شامل دفاع، پیش دفاع، سمینار و غیره) در دوران شیوع بیماری کرونا در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

- بیش از 350 جلسه پژوهشی آنلاین (شامل دفاع، پیش دفاع، سمینار و غیره) در دوران شیوع بیماری کرونا در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از فروردین ماه سال جاری که مجوز برگزاری جلسات دفاع پایان نامه و رساله دکتری به صورت آنلاین توسط معاونت پژوهشی و فناوری صادر شد، با برنامه ریزی انجام شده توسط مدیریت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس و همراهی کارشناسان پژوهشی دانشکده ها و پشتیبانی فنی مرکز فناوری اطلاعات بالغ بر 350 جلسه پژوهشی آنلاین (شامل دفاع، پیش دفاع، سمینار و غیره) در دوران شیوع بیماری کرونا در دانشگاه برگزار شد.

حضور اساتید راهنما و داوران خارجی به صورت مجازی و عدم حضور دانشجو در دانشگاه از ویژگی این شیوه دفاع مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا بود که ممکن است این روال تا زمان ریشه کن شدن بیماری کووید-19 ادامه داشته باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده های علوم انسانی، پزشکی، مهندسی برق و کامپیوتر، مدیریت و اقتصاد و منابع طبیعی و علوم دریایی به تربیت بیشترین جلسات آنلاین پژوهشی را با حداقل سه و حداکثر 100 نفر برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 350 جلسه پژوهشی آنلاین در دوران شیوع کرونا

برگزاری بیش از 350 جلسه پژوهشی آنلاین در دوران شیوع کرونا