مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:552020-07-29سياسي

توقف طرح 13 میلیاردی به دلیل اشتباه تایپی


رییس شورای اسلامی شهر بیرم مدعی شد که وقوع یک اشتباه تایپی در نامه ای اداری، منجر به توقف یک طرح 13 میلیاردی در زمینه آبخیزداری، شده است.

- ایسنا/فارس رییس شورای اسلامی شهر بیرم مدعی شد که وقوع یک اشتباه تایپی در نامه ای اداری، منجر به توقف یک طرح 13 میلیاردی در زمینه آبخیزداری، شده است.

یحیی صفرنژاد در گفت و گو با ایسنا، گفت: طرح مطالعاتی پروژه آبخیزداری بیرم را که طی سال های گذشته و در 6جلد آماده شده بود، سال 98 به منابع طبیعی و آبخیزداری فارس تقدیم کردیم اما وقتی با گذشت 4 ماه از سال 99 خبری از نتیجه نشد، موضوع را پیگیری کردیم و با یک موضوع تعجب برانگیز مواجه شدیم.

او گفت: در سفری که به همراه اعضای شورا و بخشدار و شهردار بیرم به شیراز داشتیم موضوع را پیگیری کردیم و متوجه شدیم یک اشتباه تایپی در نامه استانداری خطاب به منابع طبیعی و آبخیرداری فارس، منجر به دیده نشدن اعتبار لازم در ردیف اعتباری امسال شده است.

صفرنژاد با بیان اینکه در این اشتباه تایپی، بیرم ، دیرم درج شده بود، گفت: جالب اینکه در پاسخ این نامه عنوان شده که چنین شهری در فارس نداریم و به همین دلیل ردیف اعتباری پیش بینی نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر بیرم با بیان اینکه مسئولان قول دادند که مهرماه امسال و از محل اعتبارات مازاد صندوق توسعه ملی، طرح آبخیزداری یاد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف طرح 13 میلیاردی به دلیل اشتباه تایپی

توقف طرح 13 میلیاردی به دلیل اشتباه تایپی