مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:552020-07-29پزشكي

افتتاح دستگاه MRI اسدآباد در آینده نزدیک


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری دستگاه MRI بیمارستان قائم(عج) این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری دستگاه MRI بیمارستان قائم(عج) این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر بهنام رضا مخصوصی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه به زودی شاهد افتتاح دستگاه MRI بیمارستان قائم(عج) این شهرستان خواهیم بود، اظهار کرد: در راستای افتتاح MRI شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، توسط شرکت تجهیزات پزشکی پیشرفته گاز هلیوم لازم به دستگاه MRI تزریق شده و چیلرها با ظرفیت 60000 BTU بر ساعت برای اتاق MRI و به منظور رفاه حال مراجعان در این ساختمان تخلیه شده که به زودی این چیلرها نیز نصب خواهد شد.

وی افزود: راه اندازی دستگاه MRI شهرستان، اسدآباد را به سمت توسعه توریست درمانی و قطب درمانی پیش می برد و در این راستا پذیرای شهرستان های همجوار خواهد بود ضمن اینکه راه اندازی دستگاه MRI از بار مراجعات بیماران شهرستان به استان و یا شهرهای دیگر خواهد کاست.

مخصوصی با بیان اینکه ساختمان مرکز MRI شهرستان سال گذشته با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان احداث شد، گفت: طبق قانون به شهرهای زیر 120 هزار نفر جمعیت امکان تخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دستگاه MRI اسدآباد در آینده نزدیک

افتتاح دستگاه MRI اسدآباد در آینده نزدیک