مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 09:552020-07-29ورزشي

واکنش ستاد ضد دوپینگ به جنجال دوپینگ در ووشو


چند روز قبل از رسانه ای شدن خبر چنین مکاتبه را مدنظر قرار دادیم و سوال پرسیدیم که تست دوپینگ ورزشکار مربوطه مثبت شده است یا خیر؟ که هنوز پاسخی در این زمینه دریافت نکرده ایم.

- قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در مورد مثبت شدن تست دوپینگ دو ملی پوش ووشوی ایران و نهاد متولی در مورد انجام و اعلام تست مربوطه توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فرزاد شارکی در مورد شائبه‌های به وجود آمده در خصوص پنهان ماندن تست مثبت دوپینگ حمید رضا قلی پور و معین تقوی دو ملی پوش پیشین ووشوی ایران، در داخل کشور و این مسئله که مدت‌ها قبل از سوی فدراسیون جهانی ووشو اعلام شده است، اظهار کرد: هر نهادی که متولی انجام تست دوپینگ است، وظیفه مدیریت نتایج تست را نیز بر عهده دارد.

وی ادامه داد: زمانی که در داخل کشور تست دوپینگ می‌گیریم، خودمان مدیریت نتایج تست را نیز بر عهده داریم و اگر یک نهاد جهانی اقدام به انجام تست کند، مدیریت نتایج تست را نیز بر عهده دارد.

به گفته قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ حالت دیگری نیز وجود دارد؛ اینکه به طور مثال در مسابقات وزنه برداری جام فجر از طرف فدراسیون جهانی، از نادو ایران درخواست کردند که تست گیری دوپینگ را انجام دهد، اما مجددا مدیریت نتایج با فدراسیون جهانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ستاد ضد دوپینگ به جنجال دوپینگ در ووشو

واکنش ستاد ضد دوپینگ به جنجال دوپینگ در ووشو