مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 10:152020-07-29سياسي

در شرایط مقابله با کرونا راهمان را گم نکردیم


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی تا امروز درخصوص مقابله با کرونا خوب عمل کرده است و تقریبا در شرایط موجود بهتر از این نمی شد عمل کرد.

- ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی تا امروز درخصوص مقابله با کرونا خوب عمل کرده است و تقریبا در شرایط موجود بهتر از این نمی شد عمل کرد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی هشتم مردادماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی که با حضور معاون درمان و معاون توسعه وزارت بهداشت برگزار شد، با اشاره به اینکه جهان امروز درگیر یک میهمان ناخوانده است، بیان کرد: ایران امروز در کنار همه توطئه های غربی ها، گستاخی آمریکایی ها در شهادت سردار سلیمانی، تعرض به هواپیمای مسافربری ایران و تحریم و مشکلاتی که در منطقه ایجاد شده است و قطعا نمی توان نسبت به آنها بی تفاوت بود چراکه کوچکترین غفلت، نسل آینده را تحت تاثیر قرار می دهد، درگیر این ویروس نیز شده است.

وی با بیان اینکه مسئله بیماری کووید 19 مسئله بسیار تلخی است، افزود: این بیماری امتحان الهی است، کشور تجربه عینی در مواجه با چنین شرایطی نداشته است، اما در مقابل این شرایط راهمان را گم نکردیم و در کنار مبارزه با این ویروس، جهش تولید، مسائل اقتصادی و توطئه دشمن را فراموش نکردیم و همواره بر آمادگی خود برای مبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط مقابله با کرونا راهمان را گم نکردیم

در شرایط مقابله با کرونا راهمان را گم نکردیم