مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 10:552020-07-29ورزشي

شکایت ملوان از سرباز فراری های نیروی زمینی تهران


باشگاه ملوان بندرانزلی در نامه ای رسمی به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، از باشگاه فوتبال نیروی زمینی تهران به دلیل استفاده از بازیکنان غیرمجاز در بازی برابر ملوان شکایت کرد.

-   میثم شاهین امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با اشاره به دیدار تیم های ملوان با نیروی زمینی در هفته سی ام رقابت های  لیگ دسته یک فوتبال آزادگان اظهار کرد: ملوان در این دیدار با دو گل مغلوب تیم میزبان خود شد که البته این دیدار دارای حاشیه هایی نیز درباره برخی بازیکنان تیم نیروی زمین بوده است.

وی با بیان اینکه طبق استعلام های صورت گرفته از مراجع ذیصلاح، تیم فوتبال نیروی زمینی در بازی هفته سی ام لیگ یک در تاریخ 28 تیرماه برابر ملوان، از دو بازیکن غیرمجاز استفاده کرده، گفت: این بازیکنان که به عنوان سرباز در نیروی هوایی و نیروی دریایی حضورداشته اند در حال حاضر سرباز فراری محسوب می شوند.

مدیر رسانه ای باشگاه ملوان با بیان اینکه باشگاه ملوان پس از دیدار برابر نیروی زمینی به جد پیگیر این موضوع بوده، افزود: باشگاه ملوان پس از اخذ استعلام های مربوطه، مستندات خود را به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ارسال کرده و از آن سازمان تقاضا دارد با توجه به هفته های اندک باقیمانده تا پایان رقابت ها و شرایط حساس تیم ها در جدول مسابقات، هرچه سریع تر به این پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت ملوان از سرباز فراری های نیروی زمینی تهران

شکایت ملوان از سرباز فراری های نیروی زمینی تهران