مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 11:152020-07-29دانش

مصاحبه دکتری برای همه دانشگاه ها مجازی شد


با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل کروناویروس، مصاحبه دکتری برای همه دانشگاه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل کروناویروس، مصاحبه دکتری برای همه دانشگاه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر ابراهیم خدایی افزود: در شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی تصمیم گرفته شد با توجه به شرایط موجود در کشور همه مصاحبه‌های آزمون دکتری سال 99 به صورت مجازی برگزار شود.

وی افزود: این موضوع در شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی امضا شده است و به دانشگاه‌های پذیرنده دانشجوی دکتری ابلاغ می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور» پذیرش دانشجو در دوره دکتری (Ph.

D) و دستیاری رشته‌های گروه دامپزشکی، شامل دو مرحله است که هر یک از مراحل مطابق با شیوه نامه اجرایی آزمون انجام می‌گیرد: الف) معرفی اولیه داوطلبان: مرحله اول آزمون متمرکز است که توسط سازمان سنجش انجام می‌شود و پس از برگزاری آزمون، کارنامه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت که داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، بر اساس آن اقدام به انتخاب رشته کرده و براساس کدرشته محلهای انتخابی و حدنصاب نمره سنجش عمومی (آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه دکتری برای همه دانشگاه ها مجازی شد

مصاحبه دکتری برای همه دانشگاه ها مجازی شد