مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 12:252020-07-29اجتماعي

باورهای مهارت آموزی را اصلاح کنیم


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران گفت: استانداردهای آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی ما با استانداردهای جهانی برابر است ولی باید باورهای مهارت آموزی را اصلاح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا شیخ الاسلامی عصر چهارشنبه در نشست با مدیران صنایع چوب و کاغذ استان گفت: تجربه زیادی در آموزش عالی دارم، یک زمانی ما نیاز داشتیم به رشته های پزشکی اما در یک مقطع راه را اشتباه رفتیم و از رشته های مهارتی غفلت کردیم.

شیخ الاسلامی در ادامه افزود: استانداردهای آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی ما با استانداردهای جهانی برابر است اما درخصوص مهارت آموزی باید باورهای خود را اصلاح کنیم و به دنبال مراکزی باشیم که خلأ این نیاز را مرتفع کند.

وی گفت: فنی و حرفه ای و دانشگاه های علمی و کاربردی ازجمله این مراکز هستند اما مدارس آموزش فنی و حرفه ای مأموریت عام دارند و از بودجه دولتی استفاده می کند اما دانشگاه های جامع علمی و کاربردی از شهریه بچه ها استفاده می‎ کند و بنا است مأموریت خاص داشته باشد.

رییس دانشگاه های جامع علمی و کاربردی مازندران همچنین افزود: در جهان هفت هزار شغل تعریف شده است و ما تازه به هزار شغل رسیدیم و باید شغل تعریف کنیم.

وی گفت: استان مازندران به دلیل شرایط اقلیمی مستعد رشته های مختلف مهارتی در حوزه گردشگری است و نباید از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باورهای مهارت آموزی را اصلاح کنیم

باورهای مهارت آموزی را اصلاح کنیم