مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 03:402020-07-30سياسي

آموزش های فنی حرفه ای زیرساختی در توسعه پایدار استان کردستان است


نماینده شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش های مهارتی زیرساختی برای توسعه کردستان در راستای توسعه و گسترش بیش از پیش آموزش های مهارتی وفیزیکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محسن فتحی شامگاه چهارشنبه در بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کامیاران، گفت: آموزش های مهارتی زیرساختی برای توسعه استان کردستان است و تمام تلاش خود را در راستای توسعه و گسترش بیش از پیش آموزش های مهارتی از لحاظ فیزیکی و ساختاری به کار خواهیم بست.

فتحی با تاکید بر اهمیت مهارت آموزی و نقش ویژه آموزش های مهارتی در توسعه اقتصادی استان کردستان، گفت: آموزش های مهارتی زیرساختی برای توسعه استان کردستان است و باید در راستای توسعه و گسترش بیش از پیش آموزش های مهارتی از لحاظ فیزیکی و ساختاری تلاش های جدی صورت گیرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با بهره گیری از امکانات، تجهیزات و مربیان متخصص و کارآمد توانسته است جایگاه خوبی را در سطح کشور به خود اختصاص دهد که ما به عنوان نمایندگان مردم استان فرهنگی کردستان در مجلس شورای اسلامی می کوشیم تا با حمایت از آموزش های مهارتی به عنوان یکی از ارکان اصلی ایجاد زمینه اشتغال مولد و پایدار برای جوانان کردستانی گامی مهم و مؤث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های فنی حرفه ای زیرساختی در توسعه پایدار استان کردستان است

آموزش های فنی حرفه ای زیرساختی در توسعه پایدار استان کردستان است