مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 03:552020-07-30سياسي

موفقیت جهاددانشگاهی در تبدیل دانش به فناوری/ ضرورت تقویت ارتباط با دانشگاهها


رییس دانشگاه تهران با تاکید بر این که حضور جهاددانشگاهی در بدنه دانشگاه ها باید تقویت شود، گفت: در حال حاضر این نهاد، در تبدیل دانش به فناوری و هم چنین تجاری سازی محصول، - رییس دانشگاه تهران با تاکید بر این که حضور جهاددانشگاهی در بدنه دانشگاه ها باید تقویت شود، گفت: در حال حاضر این نهاد، در تبدیل دانش به فناوری و هم چنین تجاری سازی محصول، نقش مؤثری دارد؛ به نحوی که پروژه های بسیار بزرگی را توانسته انجام دهد که شاید از عهده ی دیگران کم تر برآمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران در آستانه چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، دستاوردهای جهاددانشگاهی طی 40 سال اخیر را موفق ارزیابی کرد و گفت: دوران دانشجویی ام با تشکیل جهاددانشگاهی هم زمان بود و در همان ایام، در مسیر تشکیل این نهاد، نقش داشته و به نوعی در جرگه ی موسسان آن بوده ام.

رییس دانشگاه تهران اضافه کرد: جهاددانشگاهی، از همان آغاز تاسیس، نقش موثری در دانشگاه ها ایفا می کرد و حضور بسیار پررنگی داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر جهاددانشگاهی، در تبدیل دانش به فناوری و هم چنین تجاری سازی محصول، نقش مؤثری دارد؛ به نحوی که پروژه های بسیار بزرگی را توانسته انجام دهد که شاید از عهده ی دیگران کم تر برآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت جهاددانشگاهی در تبدیل دانش به فناوری/ ضرورت تقویت ارتباط با دانشگاهها

موفقیت جهاددانشگاهی در تبدیل دانش به فناوری/ ضرورت تقویت ارتباط با دانشگاهها